Вече можеш да кандидатстваш за А1 Кредитна карта и онлайн
Никога не е било по-лесно да се възползваш от услугата А1 Кредитна карта. Всичко, което трябва да направиш е да отидеш на сайта на картата и да попълниш внимателно всички полета в онлайн формуляра ни. Трябва да удостовериш, че си клиент на А1 като посочиш номер на А1 услуга. Ако това е мобилна услуга - въведи номера си. Ако си наш абонат на интернет или телевизия, трябва да посочиш номера на съответните услуги. Можеш да го провериш на фактурите си или да изпратиш безплатен SMS на 1590 с текст TV за телевизия или NET за интернет услуга.
Доверие и прозрачност
Когато се регистрираш за заявка е необходимо да се съгласиш с получаването на обаждане с подробности за условията, както и да се запознаеш с Политиката за защита на личните данни. Ако има нещо неясно, не се колебай да се свържеш с Аксес Файнанс на имейл help@a1card.bg или по телефона на 0700 700 88
Удобство за клиентите на А1
Не се тревожи за парите. А1 е тук, за да помогне. Това е кредитна карта MasterCard, специално разработена за клиентите на компанията.
Единственото условие, за да заявиш А1 Кредитната карта е да си абонат по договор за мобилни или фиксирани услуги от А1. Картата ще те зарадва с преференциални условия, сигурност и повече контрол над собствените ти финанси.
Твоят нов доверен партньор
Всичко, което трябва да направиш, за да се възползваш от A1 Кредитна карта със специални условия за клиенти на А1 е да посетиш наш магазин и да попълниш заявление. След това партньорите ни от Аксес Файнанс ще се свържат с теб, за да уточнят оставащите детайли по процеса на кандидатстване и одобрение. Всичко става бързо и лесно.
Управление на картата
- Персонален онлайн профил
- Следене на наличността
- Информация за направените трансакции
- Информация за текущото задължение
- Справки за движението по кредитната карта
Управлявай своята А1 Кредитна карта тук
А1 Kредитна карта
- Ползи и предимства
- Кандидатстване
- Доставка и преиздаване
- Такси, лихви и лимити
- Плащания и транзакции
- Обезпечение по кредита
- Сигурност
-
Какво е А1 Kредитна карта?
А1 Kредитна карта - с преференциални условия за А1 клиенти - е международна, безконтактна, кредитна карта MasterCard, която дава възможност за разплащане в Интернет и теглене на пари от банкомати БЕЗ ТАКСА в цял свят. Притежанието е напълно безплатно, защото кредитната карта няма месечни и годишни такси за обслужване.
А1 Кредитна карта се предлага от „А1 България“ ЕАД (А1 България), ЕИК 131468980, със седалище в гр. София и адрес на управление: ул.“Кукуш“№1, като кредитен посредник на „Аксес Файнанс“ ООД (Аксес Файнанс), ЕИК 202806978, със седалище в гр. София и адрес на управление: район „Триадица“, ж.к. “Иван Вазов”, ул. "Балша" № 1, бл. 9, ет. 2, финансова институция, с предмет на дейност предоставяне на парични заеми със собствени средства, надлежно регистрирана в Регистъра на БНБ по чл. 3, ал. 2 от Закона за кредитните институции под № BGR00332.
-
Какви са ползите и предимствата на А1 Kредитна карта
- Международна безконтактна Кредитна карта
- БЕЗ ТАКСИ за поддръжка и обслужване
- БЕЗ ТАКСИ за издаване и преиздаване
- Дистанционно кандидатстване
- БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА на посочен от клиента адрес
- БЕЗПЛАТЕН SMS за трансакции и предстоящи вноски
- 1.48% месечна лихва
- Управление на картата чрез персонален клиентски профил
- 24/ 7 / 365 ОНЛАЙН ДОСТЪП до персонален клиентски профил
- 1.48% месечна лихва
- Управление на картата чрез персонален клиентски профил
- 24 / 7 / 365 обслужване на клиенти
А1 Кредитна карта е с кредитен лимит до 3 000 лева, с фиксиран месечен лихвен процент от 1,48%, а годишният процент на разходите (ГПР) е 18.95%. Ако например даден клиент притежава A1 Кредитна карта и усвои 120 лева от кредитния си лимит на първо число на месеца, фиксираният месечен лихвен процент от 1,48 % ще се равнява на 0,06 лева на ден или 1,78 лева на месец, като ГПР е 18,95 %. При коректно изпълнение на задълженията по договора за кредит, общо дължимата от клиента сума до 2-ро число на месеца ще бъде в размер на 121,78 лв. Ако клиентът избере да заплати само минимална дължима сума, тя ще бъде в размер на 12,18 лв. Договорът за кредит е с неопределен срок, а срокът за погасяване на усвоените суми от кредитния лимит е 5-то число на месеца. Клиентът има право след подписване на Договора да се откаже в 14-дневен срок, с 30 дневно уведомление, без да дължи неустойки за това.
-
Колко време е валидна моята А1 Кредитна карта?
Валидността на кредитната карта е 2 (две) години от датата на издаване.
-
Мога ли да ползвам A1 Кредитна карта в чужбина?
Да, можеш. Сумите, които усвояваш ще са във валутата на съответната държава. Самото превалутиране се осъществява по курса за деня на MasterCard
Единствено за долуспоменатите страни, всеки клиент на А1 Кредитна карта трябва да се обади в Центъра за обслужване на клиенти на А1 Кредитна карта – 0700 700 88 /цена на минута според условията на тарифния ти план за разговори към номера 0700/ и да поиска да му бъдат разрешени трансакции за конкретната страна:
- Тайланд [THA]
- Камбоджа [KHM]
- Бахамски острови [BHS]
- Канада [CAN]
- Мексико [MEX]
- Доминиканска република [DOM]
-
Как мога да кандидатствам за A1 Кредитна карта?
Заяви желанието си като попълниш заявление за получаване на оферта за А1 Кредитна карта в магазините на А1.
-
Какви са изискванията, за да получа A1 Кредитна карта?
- Да имаш навършени 18 години;
- Да имаш валиден документ за самоличност;
- Да имаш лични доходи;
- Да имаш сключен действащ договор с A1 за ползване на електронна съобщителна услуга при условията на абонамент.
-
Мога ли да взема A1 Кредитна карта, ако съм безработен?
Да, разбира се! Би могъл да се възползваш от кандидатстване за А1 Кредитна карта и без да имаш трудов договор, но следва да отговаряш на описаните по-горе изисквания и да имаш доходи, с които да обслужваш задължението си.
-
Какви документи са ми необходими за кандидатстване?
За да кандидатстваш, е необходимо да имаш валиден документ за самоличност, който да бъде в теб в момента на кандидатстването.
-
Имам лоша кредитна история, това проблем ли е?
В случай че имаш лоша кредитна история, имаш възможност отново да кандидатстваш за А1 Кредитна карта.
-
Ако получа отказ, мога ли да кандидатствам отново и ако да - кога?
Възможно е да кандидатстваш отново след 3 месеца, ако има промяна в твоя финансов или кредитен статус. При положение, че има промяна Аксес Файнанс ще се свържат с теб.
-
Мога ли да се откажа от А1 Кредитна карта - по време на кандидатстването или след като съм бил одобрен?
По всяко време в процеса на кандидатстване може да се откажеш от А1 Кредитна карта, в случай че предложеният ти кредитен лимит не те устройва или пък си се разколебал да подпишеш Договора за кредит.
В случай че желаеш да се откажеш от вече сключен Договор за кредит, то може да направиш отказ в предвидения по закон 14-дневен срок от датата на подписване на Договора за кредит. За целта следва да изпратиш твоето уведомление за отказ на хартиен или друг траен носител до Аксес Файнанс на адрес: гр. София, ул. Балша № 1, ет. 2. или на е-mail: help@a1card.bg. Единственото необходимо условие е да нямаш задължение по вече издадената А1 Кредитна карта. В случай че имаш задължение по А1 Кредитна карта, то следва да върнеш усвоената главница в 30-дневен срок, считано от датата на изпращане на уведомлението за отказ за А1 Кредитна карта, и да заплатиш лихвата, начислена за периода от датата на усвояване на кредита до датата на връщане на главницата.
В случай че не се откажеш от Договора за кредит в предоставения 14-дневен период от датата на сключването му, Договорът поражда своето действие и в случай че усвоиш суми от кредитния лимит, следва да ги върнеш съобразно уговореното в Договора за кредит. Прекратяването на Договора става по реда, описан в него, а именно:
- по взаимно писмено съгласие на страните;
- при смърт на Кредитополучателя, без правоприемство или прекратяване юридическото лице на Кредитодателя, без правоприемство;
- форсмажорно обстоятелство, което прави невъзможно неговото изпълнение;
- с пълно погасяване на всички задължения на Кредитополучателя към Кредитодателя, след обявяване на предсрочна изискуемост по договора;
- с едномесечно писмено предизвестие от страна на Кредитополучателя отправено до Кредитодателя;
- с двумесечно писмено предизвестие изготвено на хартиен или на друг траен носител от страна на Кредитодателя отправено до Кредитополучателя;
- с едностранно уведомление от страна на Кредитодателя при неизпълнение на задължение и/ или отговорност от страна на Кредитополучателя по Договора;
- При прекратяване на Рамковия договор сключен между Кредитополучателя и Кредитодателя Аксес Файнанс, действащ в качеството си на представител/агент на Картоиздателя;
-
Как ще разбера дали съм одобрен/а?
Одобрението на клиента и издаването на картата е съобразно правилата на Аксес Файнанс за отпускане на финансовия продукт "А1 Кредитна карта" и след извършване на оценка на кредитоспособността на кандидата.
Независимо от решението на кредитния отдел, от Аксес Файнанс ще се свържат с теб допълнително.
При одобрение - очаквай обаждане.
При отказ - ще бъдеш информиран чрез получаване на кратко текстово съобщение /SMS/ на телефонния номер, който си посочил при кандидатстването.
-
Какви са причините да получа отказ?
Решението се взема след анализ оценка на твоята кредитоспособност. Оценката е на база предоставената от твоя страна информация (кредитна история, доход и други), която се изчислява от скоринг система.
-
На какъв език ще бъда обслужван?
Всеки Договор за А1 Кредитна карта се сключва на български език. Комуникацията по време на кандидатстване и в последствие във връзка с изпълнението на всеки договор за А1 Кредитна карта се извършва на български език.
-
Какъв е срокът на договора за А1 Кредитна карта?
Договор за А1 Кредитна карта се сключва за неопределен срок, като самата кредитна карта е със срок на валидност 2 години от датата на издаването ѝ.
-
Как са защитени правата ми?
Приложимият закон към сключения от теб Договор за А1 Кредитна карта е Законът за потребителския кредит.
Надзорен орган, осъществяващ контрол върху дейността на Аксес Файнанс ООД, е Българска народна банка с адрес за кореспонденция гр. София 1000, пл. "Княз Александър І" №1 (www.bnb.bg).
Както и при всеки друг потребителски кредит, в случай на спор с клаузите на договор за А1 Кредитна карта имаш право да подадеш жалба в Комисията за защита на потребителите (КЗП). Жалбата следва да е подадена на хартиен носител на адреса на КЗП или по електронен път чрез Интернет-страница на КЗП - www.kzp.bg.
-
Как и кога ще получа моята A1 Кредитна карта?
Процедурата по получаването е максимално бърза и улеснена. От 2 - 5 работни дни след одобрението, куриер ще се свърже с теб, за да ти достави безплатно А1 Кредитна карта и документите към нея, на посочения от теб адрес. А1 Кредитна карта се доставя само на територията на Република България
-
Мога ли да задържа документите?
Има възможност да задържиш документите, ако ти е небходимо по-дълго време за преглед, като в този случай се връщат за твоя сметка до Аксес Файнанс на адрес - гр. София, район „Триадица“, ж.к. “Иван Вазов”, ул. "Балша" № 1, бл. 9, ет. 2 в рамките на 7 (седем) дни от получаването им от куриера.
-
Кога се преиздава A1 Кредитна карта?
Причините поради, които може да се преиздаде А1 Card, са следните:
- Загубен/забравен ПИН код;
- Загубена/открадната пластика;
- Изтичане на валидност на пластиката;
Картата ти ще бъде преиздадена и изпратена за сметка на Аксес Файнанс.
-
Каква е годишната такса за обслужване на A1 Кредитна карта?
А1 Кредитна карта няма годишна такса за обслужване и е напълно безплатна за притежание, в случай че не я използваш или нямаш задължения по нея. За повече информация, можеш да погледнеш Тарифата за ползване на А1 Кредитна карта.
-
Каква е лихвата на A1 Кредитна карта?
Лихвата е само 1.48 % месечно или 0.05% на ден върху използваните средства, независимо от начина на ползване – АТМ или ПОС/online плащане.
А1 Кредитна картата е с кредитен лимит до 3 000 лева , с фиксиран месечен лихвен процент от 1,48%, а годишният процент на разходите (ГПР) е 18.95%. Ако например даден клиент притежава A1 Кредитна карта и усвои 120 лева от кредитния си лимит на първо число на месеца, фиксираният месечен лихвен процент от 1,48 % ще се равнява на 0,06 лева на ден или 1,78 лева на месец, като ГПР е 18,95 %. При коректно изпълнение на задълженията по договора за кредит, общо дължимата от клиента сума до 2-ро число на месеца ще бъде в размер на 121,78 лв. Ако клиентът избере да заплати само минимална дължима сума, тя ще бъде в размер на 12,18 лв. Договорът за кредит е с неопределен срок, а срокът за погасяване на усвоените суми от кредитния лимит е 5-то число на месеца. Клиентът има право след подписване на Договора да се откаже в 14-дневен срок, с 30 дневно уведомление, без да дължи неустойки за това.
-
Какъв е годишният размер на разходите (ГПР) ои А1 Кредитна карта?
Годишният процент на разходите (ГПР) изразява общите разходи по кредита за потребителя, настоящи или бъдещи (лихви, други преки или косвени разходи, комисиони, възнаграждения от всякакъв вид), изразени като годишен процент от общия размер на предоставения кредит.
Годишният процент на разходите по A1 Кредитна карта е в размер на 18.95% и е изчислен при следните допускания:
- Потребителят ще изпълнява своите задължения в съответствие с условията и сроковете на Договора;
- Пълният размер на кредита е усвоен от Потребителя незабавно;
- Лихвата и другите разходи се начисляват в съответствие с тези усвоявания и погасявания на главницата и съгласно клаузите, предвидени в договора за кредит.
-
Какви са кредитните лимити по A1 Кредитна карта?
Максималният лимит, за който можеш да бъдеш одобрен, е сума от 3000.00 лв. Лимитът се определя на база твоите месечни доходи и извършена оценка на твоята кредитоспособност.
-
Първоначалният лимит може ли да се увеличава?
Да, разбира се. Просто е необходимо да ползваш твоята А1 Кредитна карта и да погасяваш коректно задълженията по нея в рамките на 3 (три) последователни месеца.
-
В каква валута се издава A1 Кредитна карта?
А1 Кредитна карта се издава в български лева. Ако картата се използва в чужбина, използваната сума се превалутира по курса за деня на MasterCard
-
Каква е таксата за теглене на пари от банкомат с A1 Кредитна карта?
А1 Кредитна карта няма такси за теглене на суми в брой от АТМ, както в България, така и в чужбина. За повече информация, можеш да погледнеш Тарифата за ползване на А1 Кредитна карта.
-
Каква е таксата за разплащане на ПОС терминал с A1 Кредитна карта?
С А1 Кредитна карта не дължиш абсолютно никакви такси при разплащане на ПОС терминали в България и чужбина. За повече информация, можеш да погледнеш Тарифата за ползване на А1 Кредитна карта.
-
Как мога да се запозная с тарифата за ползване на А1 Кредитна карта?
Тарифата е налична ТУК. Информация за таксите при използване на А1 Кредитна карта може да получиш по всяко време на 0700 700 88 /цена на минута според условията на тарифния ти план за разговори към номера 0700/, в личния ти акаунт на my.a1card.bg, както и чрез отправяне на писмено искане на адрес гр. София, ул. Балша № 1, ет. 2. или на е-mail: help@a1card.bg.
-
Какво е SMS известяване?
Това е безплатна услуга, която получаваш като притежател на А1 Кредитна карта. При всяка една трансакция ще получаваш известие под формата на кратко текстово съобщение (SMS) на мобилния си телефон, който си представил при кандидатстването си, с информация за извършеното действие с картата, независимо дали ползваш А1 Кредитна карта или погасяваш задължения по нея.
-
Къде мога да следя транзакциите си?
След активиране на А1 Кредитна карта, следва да си регистрираш акаунт на https://my.a1card.bg. След създаване на акаунт ще можеш да следиш движението по картата и да виждаш информацията за нея.
Информация може да получиш и с едно обаждане на националния ни телефон - 0700 700 88 /цена на минута според условията на тарифния ти план за разговори към номера 0700/ или чрез изпращане на писмо до електронната ни поща – help@a1card.bg.
-
Как да регистрирам online профил?
Регистрирацията на индивидуален потребителски профил за А1 Кредитна карта става с попълването на формата за регистрация на https://my.a1card.bg. На email адреса от регистрацията ще получиш съобщение, което съдържа линк за активиране на профила.
-
Как и къде мога да платя задълженията си по A1 Кредитна карта?
- По банков път във всяка една търговска банка - в Договора за кредит A1 е посочена твоята индивидуална IBAN сметка към „Пощенска банка“ АД, по която следва да заплащаш задълженията си. Всички такси по извършени банкови преводи за погасяване на задължения по А1 Кредитна карта са за твоя сметка и са в размери, съгласно действащите тарифи за такси на съответната банка. Плащането се счита за извършено на датата, на която сумата е постъпила по твоята индивидуална IBAN сметка към „Пощенска банка“ АД, което е важно да знаеш, в случай че извършваш плащането в последния ден от падежа.
- В офисите на EasyPay - необходимо е да предоставиш своето ЕГН, да заявиш, че правиш плащане на вноска по А1 Кредитна карта, а като име на търговец да посочиш „Аксес Файнанс“ ООД. Плащанията към EasyPay се отразяват в реално време в системата за плащания на „Аксес Файнанс“ ООД. Адресите на всички офиси на EasyPay у нас можеш да видиш тук.
- В офисите на FastPay - необходимо е да посочиш, че плащаш задължение към Аксес Файнанс ООД и да посочиш своето ЕГН. Плащанията към EasyPay се отразяват в реално време в системата за плащания на „Аксес Файнанс“ ООД. Адресите на всички офиси на EasyPay у нас можеш да видиш тук.
-
Какво е главница по А1 Кредитна карта?
Главница по А1 Кредитна карта са усвоените от теб суми от кредитния лимит по картата.
-
Какво е мораторна (законна) лихва?
Мораторната лихва е обезщетение за забавено от теб плащане, което е в размер на законната лихва върху главницата, която дължиш от момента на забавата на плащането ти до окончателното плащане.
Законната лихва за забава е равна на ОЛП обявен от БНБ, в сила от 1 януари, съответно от 1 юли на текущата година плюс 10 процента на основание ПМС № 426/ 18.12.2014 г. Лихвените проценти, в сила от 1 януари на текущата година, са приложими за първото полугодие на съответната година, а лихвените проценти, в сила от 1 юли са приложими за второто полугодие. Законната лихва за забава се изчислява на дневна база като дневният ѝ размер за просрочени задължения е равен на 1/360 част от годишния размер, определен в предходното изречение.
-
Мога ли да изплащам задълженията си по A1 Кредитна карта на вноски?
Да, разбира се. Можеш да заплащаш задълженията си по А1 Кредитна карта на минимални дължими суми, в размер на 10 % от общото задължение към последно число на предходния месец, ако има усвоена сума от кредитния лимит към това число. Съветваме те да погасяваш цялото си текущо задължение, съобразно посочените в Договора срокове, от 1во до 5то число на следващия месец, като до 5то число можеш да прецениш и избереш дали да погасиш задължението си изцяло или да заплатиш минимално дължимата сума, като в този случай следва да предоставиш до 5-то число обезпечение – поръчител. Повече информация за поръчителя може да прочетеш в раздел „Обезпечение по кредита“.
Най-изгодният за теб вариант е да изплащаш изцяло задължението си по А1 Кредитна карта
-
Какво е неустойка за неизпълнение на договорно задължение?
В случай че не погасиш изцяло задължението си, дължимо за предходния месец и не предоставиш допълнително обезпечение - поръчител, съгласно сроковете, посочени в индивидуалния ти Договор за А1 Кредитна карта, ще се начисли неустойка за неизпълнение на договорно задължение.
-
Кога се начислява неустойка за неизпълнение?
В твоя услуга, ние ти предоставяме възможност да погасиш задължението си за предходния месец от 1во до 5то число, като до 5то число можеш да прецениш и избереш дали да погасиш задължението си изцяло или да предоставиш допълнително обезпечение, което в случая е поръчител.
Ако никоя от двете възможности не се случи, тогава ще ти се начисли неустойка за неизпълнение на договорно задължение. Тя се начислява на 6то число на текущия месец, в който не е погасено изцяло задължението ти за предходния месец в периода за плащане (от 1во до 5то число на месеца).
Неустойката е в размер на 4.8 % (четири цяло и осем процента) от усвоената главница към последно число на предходния месец, в случай, че не е направено пълно зануляване и не е посочен поръчител до 5то число на текущия месец.
В случаите, в които е направено пълно зануляване или е посочен поръчител до 5то число на текущия месец на задължение, дължимо за предходния месец, не дължиш неустойка за неизпълнение.
-
Ако имам закъснения във връзка с плащанията ми по А1 Кредитна карта, ще ги предадате ли към Централен кредитен регистър (ЦКР) към Българска народна банка (БНБ)?
Да, ако допуснеш забава в плащането на задълженията си по Договора за кредит, Аксес Файнанс е задължен по закон да подаде информация към ЦКР при БНБ.
-
Какво е предсрочна изискуемост?
Предсрочна изискуемост настъпва в случай, че не заплатиш минимум 10% от одобрения ти кредитен лимит, в рамките на два последователни месеца, като в поне един месец да бъдат внесени общо 10% от сумата по одобрения кредитен лимит.
Ако това се случи, то цялото ти задължение по Договора за кредит става автоматично предсрочно изискуемо, като за това ще бъдеш уведомен по някой от начините, посочени в индивидуалния ти Договор за „А1 Кредитна карта“.
-
Какво означава общо задължение по А1 Кредитна карта?
Това е цялата сума, която дължиш всеки един момент от действието на Договора по твоята кредитна карта и включва цялата усвоена и непогасена главница, начислената върху нея и непогасена договорна лихва, неустойки за неизпълнение на договорни задължения, лихва за забава и разходи за събиране на просрочени задължения, в случай че такива са начислени.
-
Какво означава разход по събиране на вземането?
Това е разход за действия по събиране на задълженията, който дължиш и се начислява на 6-то число на текущия месец, при условие, че не си погасил до 5-то число на месеца минимум поне 10% от общото ти задължение към последно число на предходния месец.
Разходът е в размер на 15 лв. и се начислява еднократно в рамките на месеца.
-
Как мога да получа справка за задълженията си по А1 Кредитна карта?
Справка за задълженията си по А1 Кредитна карта може да:
- получиш във всеки един момент с обаждане на националния ни телефон на 0700 700 88 (цена на минута според условията на тарифния ти план за разговори към номера 0700);
- видиш и в личния си акаунт на уеб сайта на А1 Кредитна аарта www.my.a1card.bg.;
- изискаш по електронната поща като отправиш искане на e-mail: help@a1card.bg
На всяко 1-во число на текущия месец ще получаваш кратко текството съобщение (SMS) на мобилния телефонен номер, който си посочил при кандидатстването си, с информация за актуалното ти задължение за предходния месец.
-
Трябва ли да предоставя обезпечение по кредита?
Да, в случай че не заплатиш изцяло задължението си по кредитната карта в посочения падеж от 1-во до 5-то число на месеца, следващ месеца, в който си усвоявал суми от кредитния лимит, следва да предоставиш в срок до 5-то число обезпечение по кредита – поръчител.
-
Какво е поръчител?
Поръчителят е човек, който гарантира твоето задължение с негови средства, в случай че ти имаш затруднение в погасяването на задълженията си по Договора в посочените срокове.
-
На какви условия трябва да отговоря поръчителят?
Поръчителят трябва да отговаря на следните условия:
- Да има навършени 21 години и да работи по силата на безсрочен трудов договор от минимум 6 (шест) месеца;
- Да има минимален осигурителен доход (брутно трудово възнаграждение) - 1 500 (хиляда и петстотин) лева;
- Да няма кредитна история в Централен кредитен регистър към БНБ или да има кредитна история с период на забава от "1 до 30 дни";
- Да не е Клиент или Поръчител по друг активен договор за паричен заем с Аксес Файнанс;
При одобрение, поръчителят подписва договор за поръчителство.
-
Еднократно ли посочвам поръчител?
За всички сключени Договори за А1 Кредитна карта след 28.11.2018 г., в случай че предоставиш поръчител, последният е одобрен от Аксес Файнанс и е сключен Договор за поръчителство и в случай на последващо неплащане от твоя страна на цялото ти задължение по кредитната карта в посочения падеж от 1-во до 5-то число на месеца, следващ месеца, в който си усвоявал суми от кредитния лимит, не си длъжен да предоставяш отново поръчител.
За всички сключени Договори за А1 Кредитна карта до 28.11.2018 г. процедурата с Поръчителя се повтаря всеки месец, когато не заплатиш изцяло задължението си по кредита, в случай че си усвоявал/а суми от кредитния лимит. Това означава, че дори поръчителят да е един и същ човек, при всяко неплащане от твоя страна на цялото ти задължение, следва да посочиш лице - поръчител и се повтаря процедурата по изпращане на документи за неговото одобрение.
-
Как протича одобрението на поръчителя?
Аксес Файнанс ти изпраща необходимите документи за попълване от поръчителя, като той следва да предостави и служебна бележка от работодателя си за 6 месеца назад, като минимумът, на който трябва да бъде осигуряван е 1500 лв. (брутно трудово възнаграждение). Бележката от работодател е необходимо да е издадена не по-рано от 3 дни от деня на представянето ѝ. Следва процедура по одобрение на Поръчителя, която цели да се установи дали и до колко посоченият от теб поръчител отговаря на условията за Поръчител. При одобрение се подписва договор за поръчителство.
Независимо дали Поръчителят отговаря или не на посочените условия в Договора, ти ще бъдеш уведомен за това.
-
Какво ще се случи, ако не предоставя необходимото обезпечение?
В случай че не предоставиш обезпечение, което е твое задължение по Договора за кредит, в случай че не заплатиш цялото ти задължение в посочения в Договора срок, ще бъде начислена неустойка, уговорена между страните в индивидуалния ти Договор за „А1 Кредитна карта“.
-
Каква сигурност получавам на плащанията си?
При използване на сума от картата веднага получавате SMS известие. Когато внасяте, получавате SMS на следващия ден. В твоя онлайн акаунт също можеш да следиш движенията по А1 Кредитна карта.
-
Какво да направя, ако загубя или ми откраднат моята A1 Кредитна карта?
Веднага трябва да се обадиш на националния телефон за връзка - 0700 70 088 / цена на минута според условията на тарифния ти план за разговори към номера 0700/, за да може да се блокира картата и да се избегне евентуална злоупотреба. След това картата ще бъде заявена за преиздаване, като преиздадената карта ще получиш безплатно чрез куриер до 5 работни дни.
-
Какво да направя, ако си забравя пин кода или го объркам 3 пъти?
Трябва да уведомиш Аксес Файананс лично на националния телефон 0700 70 088 /цена на минута според условията на тарифния ти план за разговори към номера 0700/. След това картата ще бъде заявена за преиздаване, като преиздадената карта ще получиш безплатно чрез куриер до 5 работни дни.
-
Защитени ли са личните ми данни?
Защитата на твоите лични данни е от първостепенно значение. Може да се информираш на какво основание, с какви цели, в какви срокове и с какви средства ще се обработват/ се обработват твоите лични данни, когато посетиш тази интернет страница. При всяка една операция по обработка на твоите лични данни, следва да знаеш, че същите се обработват, съгласно приложимите разпоредби в областта на защита на данните при всяка операция по обработване на лични данни, включително, съгласно Общият регламент за защита на личните данни на физическите лица 679/2016 година ("GDPR") и Закона за защита на личните данни.