Проверка на покритие

Домашен интернет и телевизия

Търсите високоскоростен интернет и интерактивна телевизия за дома?

Въведете адреса си, за да проверите наличността на нашите продукти. Поръчайте онлайн и ще доставим договора изцяло за наши разноски.

Предоставяме А1 Нет и А1 ТВ на вашия адрес?

Разгледайте пакетните ни предложения, създадени да предоставят пълно разнообразие на всички устройства в дома с интернет връзка без прекъсване и телевизионно забавление за всеки вкус. Изберете самостоятелна услуга А1 Нет за безгранично забавление с до 1000 Mbps или интерактивна телевизия от А1.

Имаме решение за Вас, дори и ако все още нямаме фискирана сврзаност до Вашия адрес

Ако Вашия адрес все още не попада в район на покритие с кабелна свързаност, Ви предлагаме сателитна телевизия, която можете да ползвате на територията на цялата страна, както и неограничен домашен интернет в цяла Българяи с услугата Net Box.

Често задавани въпроси

Заявка на услуга

  • Кога мога да очаквам позвъняване за насрочване на ден и час за инсталация на заявените услуги?

    Ще получите позвъняване за уговаряне на точен час за посещение и извършване на инсталация на предоставения от Вас телефон за връзка до 24 часа след сключване на договор. Ако сте пропуснали обаждане или нямате възможност да отговорите на такова, то служител на А1 ще Ви информира за повода на позвъняването, изпращайки sms на телефона за връзка, в който ще намерите и телефон за обратна връзка с нас.

  • До колко дни мога да очаквам услугите да бъдат инсталирани?

    При наличие на изградена и активна свързаност до Вашия адрес, А1 гарантира стандартна инсталация на всички заявени услуги до 3 дни в удобно за Вас време.

    Стандартна инсталация на фиксирани услуги означава инсталация без необходимост от специално техническо решение и при не възпрепятстван достъп до клиентско помещение.

    Ако се интересувате от адрес, който попада в район на покритие, но все още не е изградена фиксирана свързаност до него, можем да изградим свързаност до 15 работни дни, считано от сключване на договор за предоставяне на услуги. Ако не откривате Вашият адрес, може да пуснете запитване за проверка на покритие и ще получите резултат до 24 часа.

  • Възможно ли е заявените услуги да бъдат инсталирани през дните от уикенда – събота и неделя?

    Техническите екипи на А1 са на Ваше разположение и през почивните дни – събота и неделя. Информирайте обадилия Ви се служител на А1 за Вашите предпочитания относно удобен ден и час за инсталация и той ще съблюдава да предложи възможности спрямо Вашите предпочитания.

  • Възможно ли е заявените услуги да бъдат инсталирани на официален празник?

    Техническите екипи на А1 са на ваше разположение и през официалните почивни дни. Информирайте обадилия Ви се служител на А1 за Вашите предпочитания относно удобен ден и час за инсталация и той ще съблюдава да предложи възможности спрямо Вашите предпочитания.

  • Възможно ли е заявените услуги да бъдат инсталирани след работно време?

    Техническите екипи на А1 са на Ваше разположение от 09:00 до 18:00 ч. Информирайте обадилия Ви се служител на А1 за Вашите предпочитания относно удобен ден и час за инсталация и той ще съблюдава да предложи възможности спрямо Вашите предпочитания.

  • Да очаквам ли техническия екип в посочения стартов час в уговорения часови интервал?

    След заявяване на услуга/и до 24 часа ще получите обаждане от служител на A1, с който ще съгласувате точен стартов час на посещението. В деня на посещението, технически екип ще дойде в уговорения стартов час. Ако непредвидени обстоятелства предполагат закъснение/подраняване на техническия екип, ще получите позвъняване от служител на А1 не по-късно от 15 мин. преди настъпване на стартовия час с цел информиране и предлагане на възможности съобразно вашата готовност да предоставите достъп до адрес.

  • Възможно ли е да променя първоначално уговорените ден и/или час за инсталация?

    Може да промените уговорен ден и/или час за инсталация. Екипът на А1 ще е благодарен, ако информирате за вашето желание не по-късно от 24 часа преди уговорения час с обаждане на *88(за А1 абонати)/+359 123(за абонати на други мобилни оператори). Ако нямате такава възможност, направете го в първият възможен момент за Вас. Ние ще се погрижим да предложим нов удобен ден и час за посещение, съобразен с Вашето предпочитание и възможност.

  • Колко време отнема стандартна инсталация на А1 Нет/А1 ТВ/А1 Двоен пакет?
    • Стандартна инсталация на А1 Нет – 1 час
    • Стандартна инсталция на А1 ТВ – 1 час
    • Стандартна инсталция на А1 Двоен пакет – 1 час и 30 мин.
    • При заявен допълнителен медиен приемник за А1 ТВ, за всеки допълнителен приемник се предвиждат допълнително по 15 мин.

    Продължителността на стандартната инсталация е ориентировъчна.

  • Възможно ли е заявените услуги да бъдат инсталирани след работно време?
    • Уверете се, че Вашият компютър отговаря на минималните системни изисквания за работа с А1 Нет.
    • Проверете за заземен електрически контакт в близост до входната точка, през която ще се въведе сигналния оптичен/коаксиален кабел във вашето помещения. Този контакт не трябва да се управлява от превключвател.
    • Предвидете присъствие по време на цялата инсталация на всички заявени услуги. Типичната инсталация на една фиксирана услуга отнема 1 час, след пристигане на техническия екип във Вашия дом. Уверете се, че имате достатъчно време, за да присъствате на цялата инсталация.
    • По време на инсталацията е необходимо да присъства пълнолетно лице, навършило 18 години, което е упълномощено да взема решения относно плана за окабеляване, разположение на оборудване и опциите за конфигурация на компютър. Лицето трябва да присъства за цялата инсталация и след нейното приключване да потвърди нейната успешност и съобразност с подписване на констативен приемно-предавателен протокол в два екземпляра за всяка от страните.
    • Подсигурете достъп до всички устройства, до които е необходимо да се положи окабеляване – компютър и телевизор(и), за да може техник да има улеснен достъп до тях.
  • Какви действия ще извършат техниците при посещение на адрес?
    • Ще изберат подходящо място за въвеждане на сигнален оптичен/коаксиален кабел във Вашето помещение.
    • Ще обсъдят с Вас план за окабеляване до всяко устройство и метода на укрепване на положеното окабеляване. След получено съгласие от Ваша страна ще пристъпят към изпълнение с най-голямо внимание към Вашите нужди и предпочитания.
    • Ще инсталират Optical Network Terminal (ONT) / Modem.
    • Ще се уверят, че Вашия компютър отговаря на минималните системни изисквания за работа с A1 Нет.
    • Ще Ви помогнат да настроите Wi-Fi рутер, ако желаете безжична свързаност.
    • Ще положат окабеляване до всяко заявено устройство, съобразно броя на медийни приемници, който сте заявили при поръчката.
    • След успешна активация на услугата/услугите, ще демонстрират тяхното наличие.
    • Ако сте заявили А1 ТВ ще демонстрират основните функции и ще отговорят на Вашите запитвания.
  • Необходим ли ми е медиен приемник (Set-top box (STB) / CA Module) за всеки телевизор?

    За да сте сигурни, че ще получите всички функции и предимства, които А1 ТВ може да предложи, за всеки телевизор е необходим Set-top box (STB). А1 предлага цифрови адаптери и кабелни карти , които осигуряват ограничена функционалност за цифрова телевизия. Цифрови адаптери и кабелни карти не се предоставят за интерактивна телевизия от А1.

Онлайн поръчка

  • Кога може да ми бъде извършена инсталацията, ако днес си направя поръчка онлайн?
    Онлайн поръчката ще стартира процеса по инсталацията на услугата ви. На първо място трябва да проверим какво е покритието на избрания от Вас адрес и какъв тип свързаност можем да ви предоставим там. Можете да очаквате обаждане за уточняване на датата на инсталация най-често до втория работен ден, след като сте пуснали вашата заявка.
  • По какъв начин ще получа договора за услугата, която съм заявил онлайн?
    В случай че заявявате инсталация на нова фиксирана услуга, договорът може да бъде доставен в деня на инсталацията, който ще бъде уговорен с Вас по време на позвъняването от координатор до 24 часа след пускането на заявката Ви. Ако подновявате договор за съществуваща фиксирана услуга, ще Ви изпратим новите документи напълно безплатно по куриер към удобен за вас адрес.
  • Мога ли да определя ден и час, в който да получа договора си?
    В случай че заявявате инсталация на нова фиксирана услуга, договорът може да бъде доставен в деня на инсталацията, който ще бъде уговорен с Вас по време на позвъняването от координатор до 24 часа след пускането на заявката Ви.
  • Важи ли правото ми на отказ след поръчка онлайн при сключване на нов договор за услуга за дома?
    Да, ако решите, можете да се откажете в рамките на 14 дни без да дължите неустойки. Единственото, което ще трябва да направите, е да върнете в наш офис предоставеното ви оборудване.

Не намирате каквото търсите?