eSIM
Два номера в любимия ти смартфон.
Вече е възможно с eSIM.
Два номера в любимия ти смартфон.
Вече е възможно с eSIM.
еSIM е нов глобален стандарт за SIM карти, при който SIM картата е вградена в телефона, не се поставя и използва физическа SIM карта. Поставянето на SIM карта се заменя със зареждане на eSIM профил в мобилното устройство.
eSIM профилът съхранява информацията, която е необходима, за да може мобилното устройство да се свърже и използва мобилната мрежа на оператора.
Без значение дали си нов или настоящ клиент, можеш да активираш чисто нова eSIM карта или да направиш смяна на Nano SIM с eSIM. Твоят телефонен номер и абонаментен план ще бъдат активирани на еSIM, а ти ще получиш QR код за активация. eSIM може да се използва като основна карта, както и като втора карта в твоя телефон.
еSIM е нов глобален стандарт за SIM карти, при който SIM картата е вградена в телефона, не се поставя и използва физическа SIM карта. Поставянето на SIM карта се заменя със зареждане на eSIM профил в мобилното устройство. Както традиционната SIM карта, eSIM профила съхранява информацията, която е необходима, за да се свържете и ползвате мобилната мрежа на оператора.
За клиенти на iOS поддържащи eSIM устройства:
За клиенти на Android поддържащи eSIM устройства:
Активирането на eSIM профил на часовник изисква задължително налична и активна интернет връзка през телефон с инсталиран „Galaxy Werable“ приложение
Когато смартфона поддържа Dual SIM с eSIM това означава, че телефонът има слот за стандартна SIM карта, както и eSIM. Клиентът може да използва два номера на един телефон, единия номер на стандартната SIM карта, другият през eSIM. Например може да използва личен и служебен номер от едно устройство; да ползва план за мобилен интернет от едната карта, а oт другата – план за мобилни гласови услуги.
Да, може да активирате нашите услуги с eSIM и няма да имате нужда от физическа SIM карта.
eSIM се предлага както като основна карта, така и като допълнителна SIM карта. Разбира се, можете да замените съществуваща SIM карта с eSIM или да ползвате и двете.
За момента предплатени карти не се предлагат с eSIM.
Да, ако двете SIM карти са активни, това означава, че имате 2 различни номера.
Да, може да извършвате и получавате обаждания и съобщения от двата Ви номера. От настройките на телефона за Dual SIM можете да определяте и наименувате SIM картите, да посочите от коя карта искате да използвате MB, от коя да провеждате разговори. Ако сте в разговор от единия си номер, другият се прехвърля към гласова поща. Също така няма да получите нотификация за пропуснато повикване. Изчакване на обаждане важи само, ако повикването е към същия номер, който използвате в момента.
Посетете най-близкия до вас магазин на А1.
Поискайте смяна на стандартна SIM карта с eSIM.
Посочете номера на който ползвате стандартната карта, за прехвърлим вашите настройки на eSIM. Ще получите от служителя карта с еSIM профил.
Цената за смяна на стандартна SIM с eSIM е 9,99 лв. Заплаща се еднократно.
Уверете се, че старото ви устройство има интернет връзка (например чрез Wi-Fi) и напълно изтрийте своя eSIM профил от старото си устройство. След това можете да използвате кода за активиране (QR код) за изтегляне на новото устройство.
Важно: Когато изтеглите отново eSIM, първоначалният ПИН, който сте получили с вашите eSIM данни, отново е валиден.
Ако новият потребител ще ползва и същото устройство, не е необходима допълнителна стъпка. Ако устройството ще продължи да се ползва от вас, е необходима смяна на SIM карта и eSIM профилът трябва да бъде изтрит от устройството.
Разбира се, международните разговори и роуминг зависят от тарифата, но не и от типа на SIM картата.
Винаги можете да изтеглите отново своя eSIM профил. Ще ви трябва кодът за активиране (QR код) и първоначалният ПИН код, за да отключите eSIM. Обърнете внимание, че трябва да имате активна интернет връзка.
Тези данни могат да бъдат намерени в документа с QR кода, който сте получили при първоначалната активация на картата.
Проверете дали имате активна интернет връзка и дали на вашето устройство е инсталирана последната версия на операционната система.
Ако е необходимо, извършете актуализация. Ако все още изпитвате затруднения, свържете се с нас на *88 или на +359 88 1881.