Застраховка
Моят телефон
Вземи си спокойствие
Първите 2
месечни премии
бонус
Вземи си спокойствие
Първите 2
месечни премии
бонус
Застраховай своето мобилно устройство от А1 сега и си подари спокойствие и сигурност. С помощта на Застраховка Моят Телефон можеш да си спокоен за своето устройство. Отдели между 0,99 лв. и 21.99 лв. на месец, според цената на устройството в А1 Клуб. Застрахователното покритие се включва в месечната А1 фактура и е винаги валидно, стига съответните фактури да са платени. Застраховката покрива неволно счупване, обир, грабеж, увреждане от намокряне или оксидация, както и появата на дефекти на устройството извън предоставените гаранции на производителя.
Застраховка „Моят телефон“ е застрахователен продукт на Atlas Insurance PCC Limited, действащо чрез L´AMIE CELL, който се предлага чрез „А1 България“ ЕАД, в качеството на застрахователен агент. Застраховка „Моят телефон“ предлага допълнителна защита на вашето мобилно устройство на всички нови и настоящи клиенти на А1, само при закупуването на мобилно устройство. Покритието по застраховката влизат в сила от датата на сключване на този договори е в сила докато е в сила договорът за услуги, но за срок не по-дълъг от 5 (пет) години.
Застраховка „Моят телефон“ е допълнителна услуга към Вашия Договор за услуги и не може да бъде закупена отделно от него или да съществува без него. В случай на прекратяване, договорът за застраховка "Моят телефон" се прекратява с изтичане на последния ден от периода на платената Застрахователна премия.
Цена на устройството, в лева с ДДС по ценоразпис на А1 Клуб | Месечна застрахователна премия | Самоучастие в случай на настъпване на застрахователно събитие |
---|---|---|
до 100 лв. | 0.99 лв. | 14 лв. |
от 100 до 300 лв. | 2.99 лв. | 29 лв. |
от 300 до 600 лв. | 5.99 лв. | 59 лв. |
от 600 до 900 лв. | 9.99 лв. | 99 лв. |
от 900 до 2930 лв. | 17.99 лв. | 159 лв. |
от 2930 до 4000 лв. | 21.99 лв. | 189 лв. |
Застрахователно събитие настъпва, ако по време на срока на Договора за застраховка "Моят телефон" на А1 настъпи едно от следните събития:
Следвайте описаните по-долу стъпки:
Обезщетение в натура Ремонт или Замяна при настъпване на застрахователно събитие.
В случай на Ремонт - нови и заменяеми части, които са еквивалентни на новите части по отношение на ефективността и надеждността им
В случай на Замяна - Застрахованият телефон ще бъде заменен с нов.
Изплащането на пари в брой не е възможно