Интернет за всички
Социална отговорност
Социална отговорност
В А1 вярваме, че технологиите трябва да са достъпни за всички. Независимо от възрастта на потребителите, на всички тях трябва да им се осигурят знания и равни възможности за практика. А1 България застава зад идеята, че дигитализацията трябва да сближава, а не да разделя хората и именно затова стартирахме кампанията „Интернет за всички“.
Следвайки стратегията на A1 Group за популяризиране на интернет грамотността и безопасността в онлайн пространството, А1 България стартира проекта и у нас. Усилията на компанията са насочени към обучения по безопасно използване на интернет чрез редица събития за всички възрастови групи.
На фокус са както лекциите с деца и младежи, така и обученията на възрастни хора над 55 години. По време на всяка инициатива участниците получават полезна информация, както и много нови технологични умения. Целта е да се научат как правилно да използват интернет и устройствата, така че да извлекат възможно най-полезното и качествено съдържание за тях, както и да им напомним колко е важно да сърфират безопасно независимо в коя възрастовата група попадат.
Кампанията стартира през 2014 г., като с времето изданията ѝ, насочени към деца, се разрастват и ежегодно успяваме да достигнем до над 2000 деца в рамките на различни инициативи. A1 се фокусира върху лекции и практически упражнения относно това как се използват новите технологии и как се комуникира безопасно и грамотно онлайн.
През 2016 г. A1 продължава да обучава не само деца, но и възрастни над 55 години, скъсявайки дигиталната дистанция между поколенията. Тази възрастова група е много уязвима в технологично отношение, но демонстрира огромна мотивация за работа, нужда от знания в дигиталната ера и желание за изразяване онлайн. През 2019г. „Интернет за всички: 55+“ продължава със серия от локални обучения за възрастни.
А1 насърчава равния достъп до интернет знания и работи за преодоляване на т.нар. „цифрово разделение“. В нашето общество обменът на информация и възможностите за образование са все по-свързани с използването на новите медии и всички форми на електронна комуникация.