Спонсорства
През 2016 година телекомът, следвайки политиката си в подкрепа на българския спорт, става официален спонсор на най-успешния български отбор ПФК ЦСКА София. Клубът има рекордните 31 шампионски титли на България, носител е на 20 Национални купи и 4 пъти печели Суперкупата на страната.
ПФК ЦСКА София е двукратен полуфиналист в турнира за „Купата на европейските шампиони” и един път достига до полуфинал в „Купата на националните купи”. Отборът заема 60-о място в класацията за най-добър отбор на Европа за 20-и век на „Международната федерация за футболна история и статистика” и 39-о място във вечната ранглиста на Шампионската лига на УЕФА.
През 2009 година А1 обяви партньорството си и с Българската федерация по ски (БФСки) и спонсорството на националния отбор по ски и сноуборд. Компанията е основен спонсор на всички кръгове от Световната купа по ски и сноуборд, на които България е домакин през последните години.
Като част от политиката си за подпомагане на зимните спортове в страната, А1 подкрепя инициативата на БФСки „Научи се да караш ски“, предназначена за деца от I до IV клас (възраст 6-10 години). Благодарение на нея децата получават безплатни курсове по ски, като досега участие в проекта са взели над 20 000 малчугани.
Освен за развитието на зимните спортове, А1 се грижи и за безопасността на ски пистите. През 2015 година телекомът инициира кампания за безопасно каране, която цели да обърне внимание на скиорите и сноубордистите колко важно е да спазват правилата по пистите. За тази цел компанията осигури табели с предупредителни послания, които са поставени на ключови участъци по пистите, на предпазните мрежи, както и на всички протектори, разположени на опасни места, където има стълбове, машини за сняг, дървета, контейнери и други.
От 2014 г. насам А1 е официалният телеком на „Българска федерация лека атлетика” (БФЛА). С подкрепата на компанията федерацията успява да постигне редица успехи, реализирани от най-силните ни лекоатлети в лицето на Ивет Лалова, Мирела Демирева, Тихомир Иванов и Габриела Петрова.
В началото на 2015 г. телекомът и БФЛА създадоха инициативата „Мтел атлетика за младежи”, която бързо се утвърди като една от най-популярните спортни програми сред подрастващото поколение в България. През първата година от основаването си инициативата привлече над 4000 млади атлети от всички региони на страната. През 2016 г. тя обхвана 20 града, а броят на включилите се деца бе 10 000. В края на 2017 г. техният брой достигна близо 25 000.
Моля, изберете офертата при закупуване на този апарат / тарифен план:
Избраното от Вас устройство в момента не е налично в нашия онлайн магазин.